perjantai 25. heinäkuuta 2014

Outlet kauppoja myös suomessa

Olen tottunut siihen, että ulkomailla voit tehdä erittäin hyviä ja halpoja löytyjä outlet -myymälöissä, joissa myydään yleensä edelliskauden tai 2-laadun tuotteita halvemmalla hinnalla. Esimerkiksi yhdysvalloissa on aivan omia outlet ostoskeskuksia ja Barcelonan lähellä on outlet kylä, minne pääset sen omalla bussikuljetuksella.

Outlet myymälöitä on ollut suomessa jo jonkin aikaa, mutta nyt viime aikoina olen huomannut kun näitä on alkanut tulemaan yhä enemmän katukuvaan. Helsingin keskustan parhaimmalla paikalla olen löytänyt jo mm. Stockamnnin ja Seppälän outletit. Samaan aikaan alennusmyynnit muissa kaupoissa jylläävät kovaa tahtia ja hyviä löytyä saat jo parilla eurolla. Kilpailusta on selvästi tullut kovaa kun talous ei ole vieläkään lähtenyt nousukauteen. Helsinki ei ole ainoa, joka on saanut nauttia uusien outlettien tulemisesta vaan esimerkiksi Seppälä on omia kauppojaan pystytellyt jo ympäri suomea. Kattavan listauksen löydät täältä: Seppälä.

Oma löytöni Seppälän Outlet myymälästä. Hintaa vain 5e ja
sopii täydellisesti töihin.


Vielä en ole ehtinyt käymään muita pääkaupunkiseudun outlet myymälöitä katsomassa, mutta olen jo innoissani niitä odottanut. Seuraavat shoppailuni tulevat joka tapauksessa olemaan vasta häämatkallani yhdysvalloissa ja sen halvoissa outlet kaupoissa. Calvin Klein & Banana Republic saavat odottaa minua. Jos joku tietää todella hyvän outlet myymälän pääkaupunkiseudulla, niin ilmoittele!

Täältä löydät myös kattavan listauksen pääkaupunkiseudun muista outlet myymälöistä: Stadissa

- Essi - 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti